Oh­jel­moin­tia, ma­te­ma­tiik­kaa, fy­siik­kaa …

Miten opet­taa oh­jel­moin­tia — ja fyssaa ja ma­tik­kaa siinä si­vus­sa.

2015-01-05

Lippu

Pohdintaa

Poh­din­taa oh­jel­moin­nin opet­ta­mi­ses­ta

Lippu

Scratch ohjelmointia

Opi­taan oh­jel­moin­nin pe­rus­teet ha­vain­nol­li­ses­ti graa­fi­sel­la oh­jel­moin­ti­kie­lel­lä

Lippu

Python esimerkkejä

Lippu

Pelejä

Har­joi­tel­laan peli­oh­jel­moin­tia pythonilla ja opi­taan sa­mal­la ma­te­ma­tii­kan ja New­to­nin me­ka­nii­kan so­vel­ta­mis­ta

Lippu

Simulaatioita

Dy­naa­mis­ten jär­jes­tel­mien si­mu­loin­tia ja jut­tu­ja mal­lin­nuk­ses­ta

Lippu

Prolog

Loo­gi­seen päät­te­lyyn ky­ke­ne­vä oh­jel­moin­ti­kieli

Lippu

Ohjelmallista musiikkia

Yri­tys saada tieto­kone­oh­jel­ma tuottmaan ama­töö­rin kor­viin sie­det­tä­vää mu­siik­kia